مصاحبه آرشیو خبر ها
ستایـش کونته از بازیکنان یوونتوس

ستایـش کونته از بازیکنان یوونتوس

آنتونیو کونته ، پس از پیروزی دیگر و ادامه دادن ِ مقتدرانه با یوونتوس در سری آ در کنفرانس خبری شرکت کرد و درباره ی بازی شاگردانش اینگونه گفـت .

" این یک واقعیت است که ما در وضعیت بسیار خوبی بسر می بریم . این شگفت انگیز است که یوونتوس به یازدهمین پیروزی پیاپی خود دست یافته ، چیزی که در تاریخ یوونتوس هرگز اتقاف نیوفتاده بود "

" بسیار خوشحالیم از داشتن همچین بازیکنانی و کسانی که در همه حال می دانند باید بجنگند ، هر آنچه که در توان دارند بگذارند و افتخار آفرینی کنند . می توانیم از داشتن همچین بازیکنانی لذت ببریم و قدم هایی که با قدرت و سرعت بر می داریم "

" واقعیت این است که این عملکرد و این واکنش من را هم بسیار خوشحال کرده و به وجد آورده . من به همه بازیکنانم ایمان دارم و می دانم که توانایی انجام بالاترین چیزها را دارند "

" ما در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و ضربه خوردیم . اما در ادامه جبران کردیم و با تلاش زیاد در نیمه اول ، با حریف برابر ماندیم . حریف در خط حمله بسیار خوب و با برنامه بود ، اما خوشحالم که نا امیدی در ذهن ِ بازیکنان من جایی ندارد و تا انتها تلاش کردند "

" کالیاری با سرغت بالا سعی در تحت فشار قرار دادن ما و تخریب بازی داشت ، آن ها در اینجا رُم و لاتزیو را گرفتار کرده بودند و این برای ما خوب است که موفق شدیم "

" امروز کلودیو مارکیزیو بسیار خوب بود . او بازیکنی است که در زمین می تواند همیشه موثر باشد و هرگز دست از تلاش بر نمی دارد . من و همه بازیکنان از بازی او تشکر کردیم ، زیرا او در راه افتادن دوباره ما موثر بود گ

" زمانی که تیم عقب باشد و سپس بازی را مساوی کنید ، 2 تیم نیاز به آرامش فکری زیاد دارند . وقتی که مارکیزیو به بازی آمد توانست با روحیه بالایی که داشت گلزنی گند و آرامش ِ تیمی ما را 2 برابر کرد "

" او بخاطر مصدومیت هایی که داشت کمی از شرایط بازی در این فصل دور ماند اما همیشه در تمرینات پرتلاش بود و امروز هم زمان خوبی برای اثبات توانایی هایش بود . او برای ما یک بازیکم موثر و مهم است و بر روی نیمکت یک وزنه به حساب می آید . کلودیو یک شانس خوب برای یووه است و هرگز تهدید به حساب نمی آید "

" در سمت ِ راست امروز فعالیت فوق لعاده ای در تیم ما وجود داشت ، لختشتاینر با ایجاد موقعیت و دوندگی بالا فشار را بر روی کالیاری زیاد کرده بود و این در حالی بود که آزاموا مانند همیشه خوب بود "

" بازیکنی مانند بوفون یک نمونه برای همه است . او به خوبی حملات کالیاری را در دقایقی که آن ها موفق به تحت فشار گذاشتن ِ ما بودند خنثی کرد . بازیکنی مانند او و پیرلو باعث ایجاد تفاوت می شوند "

" بازی در لیگ اروپا با توجه به اختلاف زیادی که با رُم داریم برای ما آسان تر خواهد بود . این به معنی از دست دادن امتیازات نیست بلکه باعث زیاد شدن اعتماد به نفس ما شده است "

" بازیکنان من در بازی مهم 3 امتیاز ِ مهم را گرفتند و این در حالی بود که رُم همچنان در حال ادامه دادن رقابت با ما است و این پیروزی خیلی ما را کمک خواهد کرد . همانطور که گفتم همه بازی ها مانند هم 3 امتیازی هستند و می توان با پیروزی برابر رُم همه چیز را تمام شده دانست "

" اگر ما امروز موفق به شکست کالیاری نمی شدیم به رده دوم نمی رفتیم اما مطمئنا فشار بر روی بازیکنان کمی زیادتر می شد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: